Beau Marché

Beau Marché

Posted in Presse by Beau Marché on November 16, 2010

Industriel design

september 20th, 2010

Jeg har virkelig en svaghed for industrielt design, og i lørdags da jeg var på cykeljagt, kom jeg forbi Beau Marché. En ny butik i Ny Østergade i København K, som gemmer på en masse lækkerier.

BeauMarche1

Snup tippet: Håber du kan spotte lækkerierne “bag ruden” – ellers må du smutte forbi butikken (som jeg selvfølgelig helt klart vil anbefale dig).

Jeg forelskede mig især i deres indrammede plakater.

beauMarche2

beauMarche3

Bonus info: Beau Marché arbejder i øvrigt på at åbne en vinbar i gården. Jeg fik lige et sneak preview af stedet, og det kan du helt sikkert også få, hvis du kommer forbi butikken (ejeren synes ikke rigtig at det var foto-klar endnu, så ingen billeder – men det er fair nok). Jeg glæder mig bare til at de er klar til at åbne stedet, for det så godt nok lovende ud.

Jeg har allerede meldt mig som fan på Facebook

http://www.livewithwhatyoulove.dk

Tagged with: , , , ,

Leave a Reply

